We presenteren onszelf als dé arbodienst met een persoonlijke benadering. Dat die aanpak onze kracht is, is ook precies wat we van klanten terughoren. Klanten prijzen onze no-nonsense handelswijze, onze kennis en de fijne samenwerking. Lees hieronder hoe klanten onze hulp hebben ervaren.
Siegbert, communicatieadviseur
Rebekka Peters, Gemeente Midden-Delfland
Arrowescape Managementondersteuning
'Cees Willem is met mij meegegaan naar het UWV. Dat heeft me erg geholpen. Zelf heb je die deskundigheid en ervaring niet, dus dit was heel fijn.'
'We waren op zoek naar een nieuwe arbodienst. Toen we op bezoek kwamen bij ADXpert werd er een goed voorstel gedaan.'
'De samenwerking met ADXpert is flitsend. De klant wordt niet vergeten.'
‘Als medewerkers onverhoopt ziek worden breekt vaak een moeilijke periode in hun leven aan en dan wil je de begeleiding in de beste handen kunnen geven.’
‘Ik krijg altijd zo snel reactie terug. Dat geeft minder vraagtekens bij verzuim. Ook vind ik het fijn dat er een bedrijfsarts voor een persoon is. Als er wat is, kan ik ook bij die bedrijfsarts terecht. Ik ben heel tevreden over dit persoonlijke contact.’
'Ik vind verantwoordelijkheid en betrokkenheid belangrijk in een arbodienst. Dat vind ik bij jullie terug.'
‘We hebben vooral gekozen voor ADXpert omdat de arbeidsdeskundige goed beviel en er snel gehandeld werd.
Toen ADXpert ons wees op Arbometer, viel alles op z’n plek. De begeleiding was prettig en persoonlijk: als ik een vraag had, kon ik bellen of mailen, en er werd altijd serieus meegedacht. Doordat ADXpert nauw betrokken bleef, was er altijd iemand om mee te sparren.